onsdag 28 september 2011

Bloggtorka och trasigt internet!

Har vart lungt på bloggfronten ett tag och som om inte det var nog så gick mitt internet sönder häromdagen!
Men nu är jag här och ska försöka uppdatera lite!
Har inte hänt särskilt mycket det senaste. Har haft mina ups and downs som vanligt, vissa dagar är det bra och vissa dagar orkar jag knappt ur sängen.
Idag har varit en BRABRABRA dag.
Började med att vi försov oss (jävla mediciner), det var ju inte så bra såklart. Men vi tog det lungt och bestämde att vi skulle stanna hemma istället. Åt en bamsefrukost och sedan ringde jag ett par samtal till några olika ställen.
Nathalie hörde av sig och ville att vi skulle komma dit så vi gjorde oss klara och tog en tur till Kinna finbageri, där vi köpte räkmackor, prinsessbakelser och muffins.
Hemma hos Nathalie fikade vi och hade det mysigt!

Jonathan håller på att planera något inför min kommande födelsedag. Spännande, men ack så nyfiken man blir! Får hoppas att han har koll på grejerna så det blir nåt skojigt!

Nu tänker jag inte tråka ut er med massa tråkigheter så istället så slutar jag skriva!

Pusspåer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar