tisdag 13 september 2011

känner mig illa tvungen

Eftersom att jag är så dålig på att uppdatera så kände jag att jag var tvungen at skriva lite.
Nu är ju problemet att jag inte har nåt vidare att skriva om.
Vill skriva nåt smart, nåt poetiskt eller nåt larvigt men inget av det poppar upp i min gummihjärna.
Så jag skriver lite onödigheter och hoppas på att ni inte tycker allt för illa om mig för det.

Kan börja med att tala om att en vovve har flyttat hem till oss.
Hon heter Elli och är världens mysigaste, min alldeles egna lilla sessa.
Kaninen har fått flytta till en jättemysig familj i varberg och mina underbara kissemissar ska snart lämna mig också. Blir bara hunden kvar.
Är hundvakt åt Jessicas hund, Ludde nu fram tills på onsdag eller torsdag.

Skolan går bra, har kommit igång riktigt nu känner man.
Inlämningar, prov, redovisningar och läxor.
Men de är så det ska vara :)

Kan även berätta att den 9/9 sattes en ring på mitt finger, jag är alltså förlovad med min älskade sambo!

Ja, det var väl lite om allt som händer i mitt spännande liv!
Kommer att berätta lite mer om mitt ''spännande uppdrag'' så fort jag själv vet mer :)

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar