tisdag 24 maj 2011

Blommor, mat och paket!

Godkväll!
Ligger i sängen nu och ska alldeles snart titta på ett avsnitt av min favoritserie "Two and a half men"
Men först tänkte jag uppdatera lite om dagen.
Lämnade först Lucas på dagis och åkte sen direkt till farmor. Vi åkte och köpte blommor som hon planterade i lådor till min balkong. Jättefint! Ska komma ihåg och fota dom nån dag.
Sen åt vi en snabblunch innan jag åkte på möte. Gick helt okej! Har fått högre dos på min medicin så troligtvis kommer jag väl må bättre snart.
Efter mötet hämtade jag Lucas som skulle till mormor och morfar en stund.
Medans han var där så planerade jag och älsklingen middagen inför söndag när svärföräldrarna kommer på besök.
Förrätt: Skaldjur med två sorters rom och creme fraiche
Varmrätt: Entrecote, potatisgratäng med tre sorters ostar samt tre sorters kryddsmör
Efterrätt: Kaffepannacotta med chokladsås
Hoppas att det blir gott och uppskattat!


Paketet ifrån CDON kom idag också. Så nu är min bok, min film och min box här hemma hos mig! :D










Avslutar med två bilder på min lilla prins.














Nu säger vi godnatt här på vallbogatan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar