onsdag 18 maj 2011

Spännande!

Mötet gick bra och det ser ljust ut för framtiden!
Skönt att det äntligen går åt rätt håll nu.

Nu sitter jag och tittar på film med en halvsjuk son. Vi väntar på världens bästa Jonte som har varit och kollat på bil, tyvärr var det ingenting att ha så han kommer hem tomhänt. Bättre lycka nästa gång.
När han kommer hem så ska vi laga mat och bara mysa. Han är också sjukling nu, så hela familjen verkar bli hemma imorgon. Typiskt!

Håller på att ändra Lucas sov "ovanor" nu. Han har till vana att vakna ungefär 5-6 gånger per natt och vilja ha flaskan. Men nu får han antingen en ganska stor portion mat eller en stor portion gröt strax innan han ska sova, har även gett honom en annan sorts välling som verkar fungera bra! Hoppas att det blir bättre för jag blir helt matt när jag aldrig får sova ordentligt.
Tror även att han har börjat bli överkänslig mot mjölkprodukter (laktos) så nu det senaste har jag gett honom laktosfritt och det har blivit bättre. Men på dagis gör dom inte det, så varje gång han kommer därifrån så är hela magen i uppror. Stackarn!

Sitter och väntar på svar ifrån lite olika företag om sponsring till tävlingar. Hoppas dom hör av sig snart!
Väntar även på ett annat mail, ett hemligstämplat :)
Ni får veta i sinom tid vad som är på gång. SPÄNNANDE!


Bjuder på en bild på min lilla skrutt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar