söndag 10 juli 2011

Bloggtorka!

Har varken haft tid, ork eller lust till att blogga det senaste.
Har varit alldeles för mycket annat som hänt.
Men nu får jag ta en snabbuppdatering innan vi ska kolla på film.
Mitt vikariat började i onsdags, jag var där och jobbade, dagen efter blev jag sjukskriven utav min läkare.
Alltså, inget mer jobb för mig i sommar! Tråkigt men ändå vettigt.

I fredags var jag, farmor och Jonte på laxbutiken och åt jättegod buffe. Måste göras om! Efter det var vi på vallarna och tittade på Pang på pensionatet! Riktigt bra faktiskt, trots den dåliga kritiken den fått i alla tidningar. Eller så är det jag som har kass humor ;)

Igår var vi ute en sväng med några av mina finaste vänner! Roligt, trots att det slutade som det gjorde.
Dagen idag har helt gått i Lucas tecken :) Vi har tittat på massa barnfilmer, Djungelboken 2, Nicke nyfiken, Nalle puh och Dumbo, och så har vi myst med tacos, godis och glass!

Imorgon ska jag och Lucas  leka med Anna och hennes dotter. Ska bli riktigt roligt och jag tror Lucas tycker det också.
Sen på onsdag ska jag iväg på en jätterolig grej! Nyfikna? Då får ni allt vänta lite till ;)

Nu sover Lucas så jag och älsklingen har bytt genre på filmen,  blir senaste Irene Huss filmen och massa mys innan han ska tillbaks till jobbet imorgon.

Pussokram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar