måndag 4 juli 2011

Trött! Påminnelse om bloggdesigner!

Dagen har gått seeeegt!
Har inte hunnit med hälften av vad jag borde. Men har verkligen inte  haft varken lust, ork eller motivation.
Älskling är iväg och handlar McDonalds, vi skulle egentligen äta fisk men efter att jag läst i Aftonbladet om att de har hittat larver i torsk så blev jag illamående av tanken.

Blir tidigt i säng idag så jag orkar upp imorgon! Hoppas verkligen att humöret är bättre då så fler slipper lida av mitt häftiga temprament!

En liten påminnelse till er som vill ha design! Hör av er till mig och skriv vad ni vill ha.
Färger, text (motto/citat osv) skicka även med bilder ni vill ha med i designen!
För att underlätta så jag får all info på en gång, skicka allt i ett mail till e.klasson@hotmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar