måndag 4 juli 2011

Godmorgon

Sitter i soffan tillsammans med Lucas, han tittar på barnkanalen medans jag svarar på mail, dricker kaffe och njuter av lugnet.
Imorgon börjar jag jobba, ska bara gå bredvid en halvdag till att börja med men sen på onsdag startar mitt vikariat. Är ledig torsdag, fredag och lördag som tur är. Kommer nog vara tufft med alla nya intryck och saker som jag ska lära mig i början.

Dagen idag ska spenderas med att fixa så mycket som möjligt inför morgondagen. Lucas ska ju vara på sandvallsängs förskola nu över sommaren eftersom att Lyckegården är stängd. Så det kommer bli mycket nytt för honom också.

Nu ska jag dricka upp tredje koppen kaffe och svara på det sista mailet, sen ska jag köra igång morgonen på allvar!

Kram på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar