fredag 15 juli 2011

oGodmorgon!

Har definitvt vaknat på fel sida idag!
Men jag hoppas att humöret ska vända snart. Trots att jag känner mig som en bortsupen igelkott med alla taggar utåt så har jag hunnit med frukost, packa Lucas väska, slängt i en maskin tvätt och röjjt lite smått.
Är inne på min 3e kopp kaffe nu och känner att jag börjar piggna till litegrann.

Ska sätta mig och pilla med en till blogg nu. Det är såååå roligt! :)
Det ska nog kunna få mig på bättre humör.
Fick ju dessutom mina efterlängtade böcker igår. Har börjat läsa en som heter Midvinterblod, det är Mons Kallentoft som har skrivit den. Har bara hunnit läsa en liten bit men den verkar kanonbra!
Jonte har till och med fastnat för en utav böckerna, han satt som fasklistrad och läste hela kvällen igår. Ganska roligt med tanke på att han ALDRIG läser i vanliga fall.



Nu ska jag återgå till mina sysslor!

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar