onsdag 13 juli 2011

Tankar.

Har spenderat "morgonen" med att designa en blogg. Såååå roligt att vara igång igen :)
Får hoppas att hon blir nöjd med den nu, ni hittar designen på Söta Hillas blogg <3

Vaknade med enorm huvudvärk imorse, kan undra om det var migrän. Mådde illa och kunde knappt öppna ögonen för det gjorde så ont. Har tagit några alvedon och hinkat kaffe nu så det känns lite bättre.
Skulle varit  iväg på en jätterolig och spännande grej idag men mitt psyke är inte det bästa just nu så jag fick ställa in.
Den nya medicinen har börjat fungera så jag mår jättekasst nu ett tag. Känns som att det var tur att jag blev sjukskriven, både för min egen skull och för alla nära och kära.

Resten av sommarlovet ska jag bara ta hand om mig själv och umgås med min underbara Lucas!
Sen när skolan börjar så ska jag verkligen kämpa hårt, i stort sett hela ettan ska jag läsa in plus allt nytt i tvåan. Kommer bli kämpigt men jag har bestämt mig nu! Jag vet vad jag vill och då ska det fanimej bli så också.
Efter gymnasiet så är planen att jag ska jobba som barnsköterska/undersköterska på förlossningen och sedan ska jag plugga vidare först till sjuksköterska i 3 år och sedan skaffa legitimation som det innan jag läser 1 och ett halvt år till barnmorska.

Nä nu tänker jag inte tråka ut er mer så jag ska göra nåt vettigt istället. Hmm, eller så myser jag med Lucas.

Pusspåer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar