fredag 13 april 2012

13!

Imorse när jag vaknade kunde jag helt jäkla omöjligt ta mig ur sängen. Fick rulla runt och vagga mig upp till sist. Ringde till sjukgymnasten som sa att jag skulle få ett par kryckor direkt. Fick även en tid dit nästa vecka så jag kan få tens eller akupunktur. Hon har även beställt ett glidlakan till mig!

Dagen i övrigt har vart väldigt lugn.
Lucas har vart med A och barnen på badhuset i 4(!) timmar, så han var helt slut när han kom hem.
Vi har handlat lite och lagat mat.
Nu har jag nyss placerat mig i soffan efter en stekhet dusch. Här tänker jag sitta resten av kvällen kan jag lova.

Skickade in mitt arbete om kriser innan också. Så nu har jag verkligen inte mycket kvar att ta igen innan skolan slutar. Ett stort arbete, ett prov och några småsaker :)
Mitt i allt så ska jag hinna flytta också, och jag som inte får gå i trappor. Jaja, värre kan det va!

Tack för mig - E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar