tisdag 10 april 2012

Update!

Rövdator! Hade skrivit ett långt inlägg och helt plötsligt försvann allt!

Har vart kasst med uppdatering nu ett tag.
Har inte haft tid eller ork!
I fredags jobbade jag en stund men jag kräktes som en hel fontän så fick sluta tidigare. Usch! Visade sig att jag hade fått i mig remouladsås som var 4 månader gammal :(
Spenderade hela kvällen och natten med att kräkas!
På lördagen när jag vaknade så mådde jag fortfarande dåligt. Hade röda prickar i hela ansiktet, blodkärl som hade spruckit när jag kräktes. Inte alls kul! Såg ut som en påskkärring!
Åkte till Marita och peder där vi åt påsklunch, eller jag åt inte speciellt mycket. Lucas däremot åt som en häst!

Söndagen spenderades med att åka till Varberg för säsongens första glass på tre toppar! Mys <3 tittade även på båtar, vilket Lucas tyckte var jätte kul!

Igår slängde vi skräp, fikade hos Marita, klippte Lucas och min fader, sen jobbade jag en stund.
Skönt med lite ledigt!

Idag vaknade jag och fick ett sms av min fina vän Nathalie! Hon hade fått en liten William inatt <3
Komiskt nog så kom lillebror på storebrors födelsedag! :)
Det behöver ju inte jag oroa mig för att lillebror ska göra, dock finns det en hel massa andra som fyller precis i den svängen, så jag tänkte föda några veckor tidigt för att slippa det ;)
Jonte fyller ju 29 juni, Jontes mormor fyller där nån gång också plus att min syster fyller 11 juli.
Skulle inte förvåna mig om han tänker komma på jontes födelsedag!

Så, nu blev det lite uppdatering ändå.
Dags för lite kaffe och lottospel med den jag älskar mest! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar