tisdag 17 april 2012

hemskheter, idiot MBAB och bälte!

Sitter i sängen med en skål godis bredvid mig. Skriver egentligen på mitt vcancerarbete. Men man får faktiskt ta paus ibland. Speciellt när det går segt att skriva!
Har spenderat hela dagen i sängen, blev dock överlycklig när jag såg brevbäraren som hade med sig ett stort brunt kuvert. Antingen mitt foglossningsbälte eller en tunika som jag väntar på. Visade sig vara foglossningsbältet så nu kan jag nästan gå som en normal människa igen :) SKÖNT

Igår fick vi nycklarna till lägenheten efter många om och men, det var inte städat riktigt och vi hade ganska mycket anmärkningar på saker som borde åtgärdas. Ett hål i taket, bortriven tapet och en silikonlist som fattades.Hoppas dom tänker åtgärda det annars tar det hus i helvete kan jag lova!
Dessutom så har inte de som bodde där innan lämnat in alla nycklarna så jag vågar inte ställa in nånting än. Vem vet vad dom kan få för sig att använda nycklarna till!?

Igår hände nåt ritkigt hemskt, nåt som fick hela mig att skaka och va livrädd.
Lucas sprang rakt ut i vägen mitt framför en buss och en bil.
Båda två hann stanna och jag kan lova att mitt hjärta slutade slå för en hundradels sekund. Riktigt hemskt var det kan jag lova. Skakade och grät i flera timmar efter att det hade hänt.

Spelade även första matchen i korpslutspelet, vilket ledde till vinst. Det var dock inte min förtjänst då jag spelade som en bajspotta! Inte alltför lätt när det gör ont. Synd att jag kom på att jag har värktabletter här hemma alldeles för sent. Men nu vet jag att jag måste preparera mig inför nästa vecka. Då möter vi Jontes lag :) viktig match! :)

Nu tänker jag försöka fortsätta med mitt arbete och äta godis. Mums!
Sen när Jonte slutat ska vi handla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar