tisdag 24 april 2012

-flytt och kaos-

Humöret är inte alls vad det borde. För att inte tala om hur ryggen och magen mår.
Nu har vi iallafall börjat flytta grejer, känns som att vi knappt kommer framåt trots att jag kånkar och bär, packar ner och packar upp, städar och röjer, skruvar isär och skruvar upp.
Imorgon hämtar vi grejer hos J's föräldrar och hans mormor. Pappa kommer och kopplar in disk och tvättmaskin, jag ska börja få in grejer i garderoberna och byråerna, om jag får tag i fler galgar.

Torsdag får va lite ledig ifrån flytten eftersom jag måste till skolan då.

Jonte är iväg och tränar inför sista kvalmatchen i borås, Lucas sover och jag sitter i soffan och tittar på tv, ska snart lägga mig så jag orkar upp imorogn. Ryggen och magen behöver vila.

godnatt helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar