söndag 1 april 2012

Läsare.

Rätt intressant om man tittar på statistiken här på bloggen.
Det bästa med vblogspot är ju att man kan se vart ifrån läsarna kommer, hur de har hittat till bloggen osv.
Den senaste tiden så är det väldans många som har sökt på "grannar" och "helvetes grannar" och kommit in här på min blogg, hoppas att det är grannarna själva som läser så dom fattar hur idiotiskt dumma dom är!

Som det är nu så har jag lite över 100 läsare varje dag, och jag är väldigt nyfiken på vilka ni är.
De flesta av er verkar bara va väldigt nyfikna också eftersom att ni sällan kommenterar.
Så bättring på det där nu tycker jag! ;)

Väntar på min kära sambo som har åkt för att köpa glass till sin svullo flickvän! :)
Sen ska vi titta på film och lägga oss relativt tidigt. En spännande dag väntar imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar