lördag 14 juli 2012

Lycka!!!!

Vilken kanonstart på dagen!
Efter att ha fått lååång sovmorgon och dessutom fick sova oavbrutet från 00-03.30 gick jag upp och duschade.
När jag sen skulle klä på mig så började jag nästan gråta av lycka! Jag kunde knäppa mina byxor igen! Utan gummiband :)
Skrev ett sms till Mimmi och Berättade om min lycka :)
Tillbaka fick jag ett sms där hon skrev att jag skulle kolla på Facebook.
Såg att hon hade lagt ett kort i min logg, trodde det var en bild ifrån igår men icke! Det var en bild på två biljetter till ladies night på scandinavium i november! Då grät jag av lycka igen!
Jag och Mimmi ska ha en helkväll för oss själva! Så underbart härligt.

Efter en stund fick jag ett mail med bilder ifrån igår, så fina! Ska visa er senare! <3

Håller på att planera en förändring här i hemmet, det ska möbleras om och röjas upp lite :) kommer nog bli kanonbra sen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar