lördag 7 juli 2012

Trött

Så fruktansvärt trött jag är!
Joel sov inte mer än ett par timmar inatt och det var inte ens i sträck! Han skulle ligga och snutta på tutten verkligen hela natten.
Dessutom har Lucas inte vart på sitt bästa humör utan han har jäklats, gapat, slagits och kissat ner sig i ren protest. Den här trotset kommer ta död på mig.
Jonte är uppe och lägger Lucas och jag har nyss ammat Joel.
Lucas verkar inte alls vilja sova, som vanligt, så tröttsamt!
Tänker unna mig nåt gott nu till en film, bara för att jag kan!

Så fort avslaget är borta så ska jag börja lite smått med träning och ändra lite på matvarorna. Tänker inte svälta mig som jag gjorde efter Lucas föddes men jag tänker definitivt inte väga såhär mycket! Fläskdoris är jag!
Nä, nu ska jag rota fram nåt namnam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar