måndag 9 juli 2012

Tre veckor!

Idag "fyller" Joel tre veckor. Himmel va fort tiden går.
Enligt första ultraljudet så skulle han varit beräknad att födas idag men det blev ju ändrat.
Snart har det gått en månad och rätt som det är så är han 1 år.
Gillar inte att det går så snabbt, samtidigt som jag älskar att se hans framsteg.

Idag har Lucas och Jonte badat i sjön vid min pappas jobb :) lite lyxigt att ha en hel strand för sig själv.
Vi har även gjort piroger och himmel så god fyllningen blev! Till kvällsmat åt vi våfflor och blunda nu moraltanter, jag lekte med maten medans vi åt! Det ni ;)

Nu är det snart dags för Lucas att sova och jag ska äntligen få lägga mig i soffan och titta på Wallander! Näst efter alla mina matprogram så är det veckans höjdpunkt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar