tisdag 10 juli 2012

Regn och mer regn!

Vilket härligt väder vi har! Skulle inte förvåna mig om vi får översvämning precis som i Småland! Åååh, blir galen, när ska sommaren komma!?
I det här vädret kan man ju knappast va ute och det är inte lätt att underhålla en lucas inomhus i flera dagar.

Dessutom vill jag komma ut och promenera bort alla jävla äckelkilon! Usch! Här hemma bränner jag inte så mycket.
Har förresten hittat bristningar på magen, klarade mig igenom två graviditeter helt utan men självklart ska det komma efteråt!

Amningen börjar gå sämre och sämre, han äter hela tiden men verkar inte bli mätt :/ ska som tur är till BVC imorgon och då ska jag fråga vad jag ska göra. Vill ju fortsätta amma men funderar på att ge ersättning på kvällen för det är ju mest på natten som han vill äta hela tiden.

Nä, här gör jag ingen nytta. Fixa med tvätten lite om nu Joel är nöjd med att ligga själv lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar