fredag 6 juli 2012

Tillbaks!

Om jag skulle ta och bättra mig på bloggfronten igen. Saknar det faktiskt ibland!
Vet bara inte vart man ska börja berätta om vad som hänt det senaste. Eftersom att de flesta av er hittat hit genom Facebook så vet ni ju redan att lille Joel kom till världen efter att jag blivit igångsatt 18/6.
Han vägde 3285 gram och var 51 cm.
Ska försöka knåpa ihop nån slags förlossningsberättelse men det får bli i ett senare skede!

Nu har det alltså gått nästan 3 veckor och vi har börjat lära känna varandra riktigt bra. Han vet att mamma alltid ställer upp med tutten och jag vet att han inte alls vill sova på nätterna utan helst suger på tutten hela tiden!
Än så länge går det bra eftersom Jonte är hemma och kan ta Lucas på morgonen men snart börjar han jobba igen och då blir det värre. Hoppas Joel lärt sig sova lite bättre tills dess.

Annars flyter allt på här hemma, bokstavligt talat flyter med tanke på allt jäkla regn! Blir galen.

Ja, nu tog det stopp! Vet inte vad mer som ska skrivas så nu struntar jag i det!

På den ena bilden ser ni Lucas 2 dagar gammal överst och Joel 2 dagar gammal underst! :) så lika tycker jag <3
Avslutar med några bilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar