onsdag 12 september 2012

Jobbigt.

Efter gårdagens händelser kunde jag inte sova. Har gråtit och mått illa hela natten. Legat på helspänn och lyssnat på både Lucas och Joels andetag.
Hela morgonen har jag kräkts och jag lever i någon slags dimma.
Fick se bild på den fina lilla ängeln, så fridfull, vacker och helt perfekt.

Inser mer och mer hur lyckligt lottad jag är och jag tänker inte byta det MIT något annat!
Jag älskar min familj, mina få äkta vänner och den del av släkten jag har kontakt med.
Allt som tidigare har hänt ska inte få forma mig längre, jag ska va en bra mamma till mina barn och en bra vän till dom som förtjänar det.

Nä nu blir det ändring!

1 kommentar:

  1. Ursch va orrätvist livet kan vara.
    Man blir så oerhört tacksam för att man har det man har <3

    ha inte dåligt samvete för att du blir arg, de hör till, men förstår hur du tänker ändå.

    SvaraRadera