lördag 8 september 2012

Trött!

Lucas valde att vakna på tok för tidigt. 07.00 slog han upp sina blå med beskedet "jag måste bajsa"
Sen kunde han inte somna om. Vi låg i sängen en stund medans han spelade på sin iPod och jag matade Joel.
Efter grannens partaj igår så behöver jag knappast nämna att jag är trött!
Såna här dagar är jag avundsjuk på alla som bor i skogen, utan grannar!
Fast jag skulle aldrig utsätta mina barn för att bli så extremt isolerade. Nej jag trivs bäst i "centrum"

Har fått i oss lite frukost nu och ska leka en stund innan vi ska hämta min far och bege oss till marknaden.
Lucas tror att vi ska på festival? Hur han nu kan ha fått för sig det. Knas!

Synd att min magkatarr är värre än nånsin, en kopp kaffe eller tre hade vart behövligt!

1 kommentar:

  1. Lucas är sån sötnos hehe =)är med en sötnos =)
    <3

    Magkatarr känenr jag igen har de med, tror de beror på stress, kaffe är en livslina.
    Joel

    SvaraRadera