lördag 1 september 2012

Mamma barn dag

Sitter hemma och myser med Lucas och Joel.
Jonte spelar match i Borås och sen ska han på kalas.
Vi skulle väl egentligen följt med men en del tråkigheter gör att vi inte har någon lust, eller rättare sagt jag. Himla tråkigt att det ska behöva vara så men jag vill inte se Lucas ledsen och vill inte heller vara nånstans där jag hela tiden måste oroa mig för att någon ska slita Joel ur armarna på mig eller lyfta upp honom. Förstår inte varför det måste va en självklarhet för en del!? Vad är det för fel på att fråga om man får ta upp eller hålla honom?
Jaja, vi har det bra hemma! Ska äta pizza och mysa till filmer :) perfekt!
Sen får vi kalasa en annan dag istället :)

1 kommentar:

  1. Förstår dig precis!!!!
    vad fiiina ni är =) <3

    Kram/Pojkmamman85

    SvaraRadera