lördag 18 februari 2012

Besök, städ och helvetes ont!

Idag kom äntligen mina älskade fina vänner Mimmi och Ch hit på besök!
Har saknat dom såååååå. Lucas var jätte glad också, han fick en försenad julklapp som han älskade.
Ända sen dom åkte så har han pratat om SIN Mimmi och SIN Stoffer. När han blev arg innan så skulle han till och med flytta dit.

Har hunnit med att städa och tvätta en sväng också, och självklart sprayat med mitt älskade Ajax!
Nu har vi precis ätit och väntar på Jonte.
Har så fruktansvärt ont i min rygg efter allt springande idag så jag hoppas att han tänker ge mig lite massage innan jag ska jobba. Ska bara severa ett sällskap så det är inte jätte mycket jag behver göra. Skönt det, för ryggen klarar nog inte så mycket mer.

Har inte hunnit med att ta någon bild på magen än, men får göra det så fort jag orkar resa mig upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar