tisdag 28 februari 2012

HEMSKT!

Är hemskt dålig på att blogga. Men nu har det varit så mycket annat som hänt!
Först hade ju jag magsjuka, i fredags var det kaotiskt, lördag var det bowling hela dagen, söndag gick vi en lång promenad, sen städade vi, åt mat och spelade bingolotto. Sen fick jag sammandragningar, inte vanliga sammandragningar som man bruukar ha såhär tidigt utan smärtsamma så in i hela helvetet!
Ringde in till förlossningen och dom ville ha in mig för koll.
Så jag fick spendera flera timmar där, till slut fick jag iaf träffa en läkare som konstaterade att livmodertappen inte var påverkad så det var ingen fara, bebis vinkade på oss på ultraljudet så han mådde bra också!
Fick en bricanyl spruta i låret som skulle dämpa det hela lite, ilket det gjorde en stund, sen kom det tillbaks, lagom tills vi kom hem.
Fick sova en liten stund iaf. Hela dagen igår spenderades i sängen, då jag fick order om vila, ingen stress och inga tunga lyft.
Inatt började Lucas kräkas, hans tur med magsjuka. Usch! Skulle varit i skolan och gjort prov men det blev ju inget med det. Känns inte som att jag kommer någonvart alls med detta och snart ska 2 av mina 4 kurser va klara!

Så nu sitter har jag uppdaterat lite iaf!
imorgon kommer mäklaren så kvällen ska spenderas med städ, ta hand om en sjukling och vila. Allt på en gång. PUUUUH!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar