söndag 19 februari 2012

Ojojoj.

Märks att jag inte skrivit så mycket i helgen. Statistiken gå spikrakt neråt!
Känns inte som att jag har så mycket att berätta heller för den delen.

Efter förra inlägget somnade jag en stund, drömde om en banankaka så när jag vaknade kollade jag efter recept. Tänkte att jag hade allt som behövdes här hemma men när jag kom på att man behövde bananer också så sprack den iden.
Vet inte ens om jag gillar det, kan inte minnas att jag har ätit det nån gång, så skumt att det dök upp i drömmen!

På eftermiddagen tog vi en långpromenad, härligt! Var rätt skönt att kunna gå utan att få ont i ryggen.
Väl hemma igen så försökte jag plugga provtagning, vilket inte gick så bra. Är helt jäkla lost på det där!
Ska sätta mig och läsa igenom psykologin sen, hoppas att det går bättre.

Sitter nu i soffan, mätt som en gris. Åt "klyftpotatis", lövbit med kryddsmör, sallad och majskolv. Så GOTT!
Lucas ska snart lägga sig, han får inte gå till dagis imorn för alla prickarna är inte helt torra. Men förhoppningsvis kan han gå på tisdag. I annat fall får han följa med mig till skolan så jag kan prata med lärarna och lägga upp mitt schema för dessa 8 veckorna.

Har nog inte nåt mer att tillägga.
Ska försöka komma ihåg att fixa en bild på min tjockismage sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar