tisdag 21 februari 2012

HEJJA MIG!

Har hunnit med en hel del idag.
Började dagen vid halv 9, gjorde klart mig själv och Lucas och begav oss till skolan.
Där väntade en genomgång på mina instuderingsfrågor och jag fick helt hastigt och ganska olustigt ta venprov på en plastarm. Jag som inte ens kan se en nål eller spruta utan att få panik i vanliga fall, klarade det bra!
Har även fått provdatum för provtagning och psykologi. Samt inlämningsuppgift i arbetsmiljö och även en i omvårdad, plus att jag ska skriva om en kris som jag ska diskutera med läraren. Allt detta ska hända i denna och nästa vecka. KAOS!

Vet knappt vart jag ska börja.
Men ska jag bli klar med dessa 4 kurser (varav 2 som jag inte ens påbörjat ännu) fram till sommarlovet så får jag kämpa!
Tack vare alla negativa människor som säger att ag inte kommer klara det så blir jag extra motiverad. Så tack för att ni inte tror på mig! =)

Nu ska jag ladda kaffebryggaren och sätta igång, så jag blir klar nån gång!

Åh, just det. Om ni vill titta på headern jag gjorde igår, med ett bildspel i så gå in på ANNA KARLSSONs blogg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar