tisdag 27 mars 2012

Bilder!

Var på city gross och storhandla innan.
Lucas ville åka "karusell" och inte nöjer man sig med en när det finns två.
Så glad han blev när han fick åka.
Det är dom små sakerna som gör det, värmer i mammahjärtat att sr honom glad.
Nu på kvällen badade vi ihop, vilket han gillar jättemycket och sen läste jag två sagor och han fick sova i min säng.
Hela dagen på dagis har han varit ledsen och kinkig, satt på en gunga i över en timma helt själv för han inte ville leka med de andra barnen.

Jag tror faktiskt att han skäms för att han kissar ner sig ibland, för att de inte påminner honom.
Han vet att det är när han leker som han kissar ner sig, så därför vill han inte leka.
Han hade kissat ner sig en gång idag, det var när de lekte, efter det hade han inte varit sig själv.
Min lilla älskling.
Imorgon stannar han hemma med mig och troligtvis resten av veckan också. Skolan får vänta, viktigare att min lilla prins är glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar