måndag 5 mars 2012

Namn!!!

Har spenderat alldeles för många timmar den senaste tiden med att hitta ett namn till lillebror. Ett namn som både jag och J tycker om, som passar ihop med Lucas, inte börjar på L, passar med efternamnen och som inte är allt för vanligt. Tror ni det går bra!?
Nej, det går helt åt skogen!
Hittar ett namn jag gillar, funderat lite, kommer på negativa saker med namnet och stryker det från listan. Så håller jag på hela tiden!

Idag skrev Jonte en lista med namn han gillar, jag skrev en jag gillar, sen strök vi ifrån varandras listor, slog ihop det och sedan strök vi tillsammans. Nu är vi nere på 4 namn, men imorgon kommer alla dom namnen va strukna igen för då har jag kommit på nåt negativt med dom.

Lucas hette oliver i magen, skulle hetat Alfons men blev en Lucas. Det spelar ingen roll, vill ändå ha ett "arbetsnamn" på bebis, sen om det blir nåt helt annat när han väl kommit är en helt annan sak!
Usch, ska göra som Arto i Arne Dahl filmerna, döpa alla till siffror!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar