söndag 25 mars 2012

Tråkigt.

När det är såhär fint väder så varken vill eller orkar jag skriva nåt.
Igår jobbade jag några timmar, på väg hem så skulle vi handla lite. När vi kom ut från affären så starta inte bilhelvetet! Den nya bilen alltså! Visade sig att startmotorn har gått åt skogen. Himla kul, så imorn ska vi lämna in skiten på verkstad, lär kosta minst 6000 med allt arbete och sånt. USCH!
Idag har vi vart på "kalas" Jontes gudson (hans mosters ena tvilling) hade dopdag så vi var där med present, fick grillat och våfflor! MUMS :)

Sitter och funderar på vad vi ska äta ikväll, Lucas håller på och somna nu så jag och J får lite egentid. Men jag har nada inspiration, det enda jag är sugen på är smörgåstårta och det tar för lång tid att göra :(
Hmm, återstår att se vad det bli för nåt.

Fruktansvärt tråkigt inlägg men ja, som sagt inspirationen är borta.
Tappade lusten till allt när bilsatanshelevetesfanskapet gick sönder :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar