lördag 31 mars 2012

Jobb, KM, Ikea och Ny vecka!

Somnade till slut igår. Trots att inte J var jämte mig, konstigt att man kan vänja sig så mycket vid det. Trots att han snarkar så förbannat så jag skulle vilja strypa honom ibland så ska han bara vara där bredvid mig!
Jobbade några timmar innan, Annik (min klubb) hade KM och jag vågade inte chansa på att vara med så jag sa att jag kunde jobba så Carina kunde spela.
Direkt efter jobbet satte vi oss i bilen och åkte till Ikea. Tog inte så mycket mer än en timma där inne, effektivitet är AochO. Men det kostade ändå 3000 :( usch!
Nu har vi iallafall nästan allt till lägenheten, så det känns skönt! Bebis har allt utom babysitter som J's föräldrar ska köpa till oss :)

Här hemma lagade jag mat! Lax med potatis och romsås skulle det bli. Men medans jag lagade så fick jag nåt infall och slängde ihop en Avocado och Pepparotsröra och det var såååååå gott! Jag är helt klart grym.

Idag börjar vecka 27, vilket egentligen inte känns så speciellt då allt är ungefär samma som tidigare. Magen växer, jag har värkar, han trycker på neråt, revbenen mosas, jag har foglossning till och från och jag är fetare än nånsin!
Men jag klagar inte, så länge han stannar kvar till efter flytten!

Om ca 16 dagar kan vi börja flytta saker så smått! Härligt.
Skänt att vi kan ta det lite pö om pö så vi slipper stressa ihjäl oss i sista minuten den 1maj.
Längtar bort ifrån kärringen under mig, men jag kommer sakna mitt kök. Mitt fiiiiiina kök!
Jaja, man får va nöjd.

Nu ska jag duscha och förbereda för den "svarta timmen" även kallad Earth Hour. Hoppas timmen går fort!

Återkommer senare med magbild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar