lördag 3 mars 2012

Effektivitet är A och O

Dagen började alldeles för sent, vaknade inte utav väckarklockan så Lucas väckte mig!
Fick skynda med frukost och morgonbestyr.
Begav oss till Sätila Barnloppis där jag hade hoppats på att fynda lite. Men icke, alldeles för mycket folk på alldeles för liten yta. Inte riktigt min grej! Så vi fikade lite sen åkte vi direkt därifrån.
Åkte till en utförsäljning i skene, som dock inte borde kallats utförsäljning för himmel så dyrt det var!
En snabb sväng in på Erikshjälpen där jag hade hoppats på att hitta 2 pinnstolar som kommer att bli nattygsbord i nya lägenheten men det sket sig det också!
Åkte till Kinna och hittade en jättefin t-shirt och ett par chinos till Lucas, plus ett par byxor till mor min!
Lämnade byxorna hemma hos mamma och sedan handlade vi mat.
Kan ni tänka att allt detta hanns med på 2 timmar. Det är vad jag kallar effektivitet!

Väl hemma igen så blev det lunch och sen slocknade både jag och Lucas i soffan!
Nu på eftermiddagen/kvällen så har vi varit ute på lekplatsen en stund och nyss tog vi en dusch!
Väntar på att kycklingen ska tina sen ska maten lagas!

Imorgon ska vi till Baby&Barn mässan och förhoppningsvis hitta något roligt! :)
Återkommer senare med lite bilder :)
byter ju vecka idag så nu är jag i vecka 23, alltså kommer en magbild upp också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar