onsdag 7 mars 2012

Förkyld näsa!

Usch! Kan undra om det är en förkylning på gång igen. Känner mig ting i huvudet, näsan rinner och halsen river lite.
Hoppas att det inte blir något långvarigt isåfall! De hinns inte med.

Försökte plugga lite innan. Ska skriva om en utvecklingsstörning/syndrom och eftersom jag satsar på ett högt betyg så har jag valt att skriva om LEOPARD syndrom.
Vilket jag ångrar! Finns inte ett skit fakta och nu när huvudet är så tungt och jobbigt så fattar jag inte vad jag läser!
Men hoppas att jag ska hinna klart till fredag, vilket jag måste!

Nu är det snart läggdags för Lucas och jag ska bädda ner mig i soffan och titta på tv resten av kvällen! Onsdagar är bäst, Halv åtta hos mig, Sveriges mästerkock och Jamie Olivers matrevolution! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar