måndag 5 mars 2012

Tröttsamt!

Känner att jag är i väldig downperiod! Usch.
Jag är verkligen trött på allting just nu. Skolan bråkar med mig, magen krånglar, biljäveln är sönder, tusen saker att ordna och allt ska man behöva tänka på själv, de flesta människorna runt mig driver mig till vansinne och ja, jag är trött på allt!
Skulle vilja ta med mig Lucas och gå i ide ett bra tag.
Tänk om jag också kunde glida runt på ett bananskal och tänka "äh, det löser sig" som många andra gör. Men vem fan ska lösa det om inte jag själv tar tag i det? Ingen!
Ber om en sak en gång, blir inte gjort, ber om det igen, blir inte gjort då heller, tjatar och gnäller tusen gånger, då händer det. Sen surar personerna i fråga för att jag tjatar och gnäller. Inte så konstigt när dom inte lyssnar!

Nej, usch!
Gå i ide va det ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar