onsdag 28 mars 2012

Buspojke!

Lille grabben där inne är en riktig buse!
Har haft ett enormt tryck neråt den senaste tiden, liksom som att han vill ut!
Dessutom har han rört sig mindre, så jag ringde BM. Fick komma dit direkt, hon kände att han låg väldigt långt ner och troligtvis är på väg att fixera sig.
Fick sitta med CTG en stund och det visade ju ingenting, hade ju inga värkar. Hjärtat slog fint och han sprattlade till nån gång.
BM var ändå orolig och ville att jag skulle komma in och göra ett extra UL på tisdag så fick en tid till det och så sa hon att om jag får mer värkar så ska jag ringa in.
Blev inskriven i MHV 3 istället för den vanliga MHV, med risk för prematur. Vilket gör att jag blir nervös såklart, har inte tänkt föda än! Han måste växa till sig lite mer först!

Har helt plötsligt fått för mig att Malte inte är ett bra namn till en bebis som är så busig. Malte låter för snällt!
Men han får heta Malte tills han har kommit iallafall! :)

Nu ska jag sitta och följa Leifby Live på aftonbladet! Milan-Barca! Messi <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar