måndag 12 mars 2012

VÅR I LUFTEN!

Haft en helt underbar dag! Härligt väder med sol och myspys med min favorit!
Underbara härliga vår <3
Varit glad och på bra humör precis hela dagen, en aning snurrig bara men det är väl som vanligt ;)

....ända tills alldeles nyss. Vet egentligen vad som gick snett men helt hastigt och väldigt olustigt så fick jag någon irriterande känsla som vägrar ge med sig. Om jag bara visste vad det var som utlöste det, antar väl att det är stress och ångest precis som vanligt men det måste ju kommit ifrån nånting!
Skumt.

Lucas har feber och jobbig hosta så han får va hemma med mig imorgon också, vilket han säkert inte har nåt emot. Problemet är att jag har så himla svårt att plugga med honom springandes i närheten. Får hoppas jag hinner klart med alla arbeten ändå!

Nä, känner att irritationen tar över så lika bra jag slutar nu innan jag börjar spy galla över gud och alla människor!
Hoppas att jag vaknar på bättre humör imorgon igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar