fredag 2 mars 2012

VÅR!

Vaknade på världens sämsta humör. Dels eftersom att jag somnade irriterad och dels för att jag drömt massa irriterande saker!
Men gick iaf upp och tittade ut genom fönstret, där sken en stooooor sol!
Humöret vände till topp direkt :)

Har pillat lite med en header till en blogg, väntar på godkännade från hon som äger bloggen innan jag kan sätta in den i designen och visa er :)

Försöker få med min surskalle till son ut, men han vägrar! Det är roligare att leka inne än ute säger han. Men jag tänker inte ge mig, ut ska vi helt enkelt, om jag så ska lyfta ut honom.

Är fruktansvärt sugen på att grilla idag, problemet är bara att min grill stått ute hela vintern och rostat sönder :( dessutom är det alltid roligare om man har sällskap när man grillar. Så vi får väl se hur det blir med det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar