söndag 18 mars 2012

Kanon!

När jag vaknade imorse så önskade jag att jag skulle somna om och vakna om ett halvår.
Men fick upp mig själv till slut, åkte till bowlinghallen, spelade 2 matcher, vann båda, gjorde bra resultat i första, sämre i andra men var glad ändå! :)
Direkt efter matchen skulle vi till kungsbacka för att kolla på en bil.
Precis innan vi skulle åka så hittade jag en annan bil på blocket som jag blev förälskad i, en Ford Focus C-max :) Den hade inbyggd DVD i baksätet och var hur fräsch som helst. Så istället för kungsbacka åkte vi till Stenungsund!
Bilen var precis lika fin i verkligheten, så vi köpte den! :)
Så glad är jag!
En kanonfin bil till bra pris! Vad mer kan man begära!?

Nu är vi äntligen hemma efter att ha visat bilen för svärmor och mina föräldrar :)
Lucas ska sova nu och vi ska äta tacos och mysa framför tvn.
Imorgon är det dags för MVC besök, ska lyssna på hjärtat, mäta magen och ta massa blodprover(!) J har tagit ledigt från jobbet en stund för att kunna följa med. Jag avskyr verkligen sprutor och kan väldigt lätt svimma om jag ser en, så han får hålla mig i handen lite.

Ska försöka få till lite bilder på bilen imorgon när det är ljust ute, försökte innan men det blev så mörkt och konstigt :(

Hoppas ni haft en bra dag, precis som jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar