onsdag 21 mars 2012

Dagen.

Dagen har  varit väldigt upp och ner i humöret! Halv 9 stampade Jonte in här hemma och var helt ifrån sig för att han tappat nyckeln till min bil. Finns bara en fungerande nyckel till den så det var inte så bra.
Konstigt nog höll jag mig lugn och sa att han får ordna det annars får vi bara göra en ny (hmm, undrar vem som tog över min kropp under den meningen)
Istället för att stanna hemma och irritera mig på den försvunna nyckeln så åkte jag och Lucas till Leos Lekland med S!
Riktigt roligt och väldigt utmattande.
Väl hemma igen så satte vi igång letandet, och till slut hittade jag nyckeln, i Lucas säng. TUR!
Vi firade med pizza, jag åt en hel själv :( Deprimerande!

Dessutom blev mitt bord sålt idag, eller det står här fortfarande men det kommer en tjej nästa vecka och hämtar det! Himmel så bra!
Nu är det bara det förbaskade skrivbordet jag måste bli av med också.

Nu sitter jag i valet och kvalet. Har funderat på att göra ett 3D/4D ultraljud för att få se bebis. Men nu när jag redan vet att det är en pojke så vet jag inte om jag vill längre. Det är ju mycket pengar!
Hmmmm, får fundera lite på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar