fredag 23 mars 2012

Sömnlöst!

Gode gud vilken jobbig natt jag har haft! Inte sovit en blund, bokstavligt talat, förrän imorse vid 5 tiden. Givetvis tyckte lucas att han skulle vakna halv 7 bara för det!
Fick vila lite i soffan medans han tittade på tv, hallelulja för Disney Junior!

Nu dricker jag lite kaffe och har nyss betalt räkningar!
Nästan 10000 hamnade jag på denna gången, helt vansinnigt! Brukar ligga på runt 7000.
Jaja, så får det va!

Tänkte köra igång en maskin tvätt och sen måste jag och mitt vildjur hitta på nåt! Han blir galen när han är rastlös och hans stackars mamma har inte ork till det!

Fick som vanligt en Anonym fråga om varför Malte ska heta både Klasson och Friberg så jag får svara här eftersom jag inte vet vem som ställt den!
Anledningen till att Malte ska heta både och är för att jag vill att mina barn ska ha samma efternamn. Lucas heter bara Klasson och den dagen jag gifter mig, om jag nu gör det så kommer jag behålla Klasson.
Om nu Malte väljer att bara använda Friberg eller bara Klasson så är det upp till honom. Men som det är nu så blir det både och.

1 kommentar:

  1. ett av namnen kommer bli som mellannamn då man bara får ha ett efternamn i dag. ville haft 2 namn på jamie men det blev bara ett . och jag heter ju mendoza svensson och bara för att dem ändrat det så är mendoza egentligen ett mellannamn fast jag har ju dem sem efternamn då jag fickm2 innan dem ändrade det konstiga systemet. kram jennifer

    SvaraRadera