torsdag 8 mars 2012

Läsare!?

Med över 100 läsare om dagen så kan man undra vart kommentarerna tar vägen!?
Måste vara fruktansvärt ointressant att läsa, misstänker att ni bara är jävligt nyfikna.
Jaja, dagen i korthet!
Spenderade 4 timmar med att fixa iordning farmors iPhone, hon har ingen aning om hur man använder den men "alla andra har ju en så varför ska inte jag ha en"
Efter det hämtade jag hem min lilla grabb som har dopdag idag. Handlade lite och köpte en present till honom! Han som redan har allt och lite till borde egentligen inte fått något men jag kan ju inte hålla mig ;)
Firade lite med god mat och tårta och sen har vi bara myst i soffan!

Blir ingen APU för mig. Måste lyssna på kroppen för en gångs skull. Försöka sluta med Alfons Åberg fasonerna "jag ska bara" för det där "bara" finns inte. En sak förrändras till tusen saker och sen har jag fullt upp igen, vilket jag absolut inte ska ha. Varken bebis eller jag mår bra av att min kropp och mitt psyke bråkar.

Imorgon har jag och Lucas hemmadag! Bästa dagen på hela veckan enligt mig. Sitta och mysa i soffan i pjamas och bara titta på massa barnprogram.
När J slutar jobbet ska vi till badhuset med lilleman, ytterligare en present han fick :)

Nu tänker jag lägga ifrån mig datorn och förhoppningsvis hitta något på tvn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar