fredag 30 mars 2012

Problem och rastlöshet!

Tänkte att jag skulle börja med något utav mina arbeten som jag har nu framöver.
Vilket betyder antingen ett arbete om en cancerform eller ett arbete om Kriser.
Problemet är att jag inte har några böcker om varken de ena eller de andra, så jag måste alltså hitta all info på nätet. Då kommer nästa problem, jag har ingen skrivare! och om jag ska hålla på o trycka upp internetsidan, skriva några meningar, trycka upp sidan igen osv så kommer detta ta en månad minst! Så jag gav upp!
Får helt enkelt skriva ut papper om båda sakerna när jag är i skolan på tisdag!

Jonte åkte precis, eller gick till bussen rättare sagt. Så nu är jag helt själv. Lucas har äntligen somnat efter många timmars gnäll!
Jag är rastlös till MAX, skulle mer än gärna springa några mil, om det inte vore för att det är förbannat tråkigt och garanterat skulle ta minst en vecka.
Hade ju kunnat ta Lucas till cirkusen men det är så förbannat dyrt och förra året blev han rädd när det blev mörkt. Så vet inte om det är värt det, han har ju fått se djuren utanför cirkusen iallafall.

Finns inget jag kan packa eller städa eller röja, förutom källaren och det är alldeles för tunga saker där nere för att jag ska våga mig på det.
Blä!

Nu ska jag sluta gnälla och komma på nåt jag kan göra!

1 kommentar:

  1. Det kunde inte jag heller för så där 10-15 år sedan. Det kommer med åren, så du har nåt att se fram emot!! ;-) Hoppas att ni får en mysig kväll och helg!!

    SvaraRadera