måndag 26 mars 2012

Jobb, korp och nya glasögon! :)

Dagen började med att vi lämnade in bilskrället på Meca, givetvis så funkar den kanon nu när den väl är där. Startar varenda gång han provar utan problem, gaaah! Men imorse när vi skulle köra dit den så starta den minsann inte. Rena idiotbilen helt enkelt. Får "hoppas" att den inte startar imorgon så att han kan se vad det är för fel och förhoppningsvis laga den.

Åkte hem och sov, till klockan 15.30(!) vansinne!
Hämtade ut mina nya glasögon, helt överlycklig för att jag ser igen! :)
Bild kanske kommer sen :)

Jobbade en stund och fick även besök i hallen av Nathalie och Filip :)
Hade en viktig korpmatch idag också, som jag tyvärr inte kunde spela eftersom jag haft så mycket värkar det senaste :( Men det gick bra ändå, trots att vi förlora. Vi är vidare till slutspelet som brjar om 2 veckor :)

Nu måste jag skriva klart mitt arbete och sen får jag förhoppningsvis sova en stund, trots att jag sov så förbannat länge innan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar