tisdag 20 mars 2012

Irriterande!

Imorse när jag vaknade så såg jag att jag hade fått en anonym kommentar.
Personen i fråga påpekade att Lucas är en bortskämd skitunge, vilket gjorde mig jävligt arg! Påhopp på mig är en sak, men när någon säger nåt ont om Lucas så blir jag riktigt arg!
Visst, Lucas är bortskämd det kan jag erkänna. Han får allt och lite till. Han har många i sin närhet som köper saker till honom, mormor&morfar, min farmor, Nina, Carina och naturligtvis jag och J.
Men vad är det för fel med det undrar jag då?
So what om han har en egen dvd och tv på sitt rum, so what om han har Tommy Hilfiger och Ralph Lauren kläder, so what om han har en bärbar dvd, dator, cdspelare och allt va fasen han har nu, det gör inte honom till en skitunge!?
Jag har valt att låta honom vara bortskämd, alltså är det väl mig ni ska klaga på!
Uscha.

Så, till nåt roligare! Idag var jag på sjukgymnastik information, inte så jätte hjälpande kanske men fick lite tips som ska minska min foglossning lite.
Funderar även på att börja med vattengympa, som tydligen ska va bra. Om någon känner sig manad att följa med så säg till!?
Efter infon var jag och J på marks bostad för att ändra kontraktet, för att de ska hinna bli klara med renoveringen så måste vi ta över lägenheten från 15e april.
Hann med en sväng till bowlinghallen innan jag hämtade Lucas.
Fixade mat och sen ville J ut och köra nya bilen, haha. Eftersom att han i regel kör kortare sträckor än jag och generatorn är kass på min bil så har han den istället. Så han ville testa den nya litegrann! :)
Tog en sväng och slängde skräp och sen var vi hos J's mormor. Fikade lite och tittade på en jättefin kista och lite annat som vi ska ha i nya lägenheten! Kanonsnyggt kommer det bli! :)

Nu tänker jag sitta i soffan och eventuellt titta igenom min nästa psykologiuppgift lite. Den ska inte va klar förrän på måndag och den är inte så stor så det är ingen brådska! :)

Hoppas att jag slipper fler dumma kommentarer i fortsättningen!

1 kommentar:

  1. Det e rätt Emma. Skit i andras åsikter! Han är din son o du vet vad som är bäst för honom. Det vet ingen annan. De är bara avundsjuka för att du kan ge din son sånt som andra inte har råd med. Keep it up! :)

    SvaraRadera