lördag 10 mars 2012

Sjuk, trött och ännu mer trött!

Efter att ha spenderat hela gårdagen på toaletten så kändes det väldigt skönt att vakna imorse och känna sig frisk igen!
Har varit ute en stund och fått lite luft. Hemma lagade jag mat och fixade med tvätt och lite annat småplock. Sen var jag helt slut. Slocknade på soffan med Lucas och Elli!
Ska försöka få i mig lite kaffe så jag kanske orkar köra dn maskin tvätt och laga middag innan jag somnar igen.
Kräksjuka tar verkligen på krafterna!

Ikväll ska jag absolut INTE titta på melodifestivalen. Världens sämsta program, efter big brother!
Istället blir det Nicke nyfiken med Lucas och ikväll någon av filmerna J hyrde igår :)

Over and out!

1 kommentar:

  1. Lyckliga ni som inte MÅSTE se schlagern! ;-) Krya på er! Snart så är det vår, vi är alla friska och då SKA vi grilla! Kramar till er

    SvaraRadera